domingo, 16 de octubre de 2011

joanet



ATENCIÓ SPOILERS: HI HA MOLT AMOR DE TIA

En Joan és el meu nebot gran (té 5 anys eh, cuidao!) i avui... se li ha caigut la primera dent. Ha trucat emocionat a casa perquè sap que, finalment, vindrà el ratoncito Pérez. Ja és gran... I sembla mentida el ràpid que ha crescut. M'enrecordo del dia que el meu germà i la meva cunyada van dir que tindrien un fill. Vaig plorar com una madalena i pensava "que fort, d'aquí 5 anys seran prou grans com per portar-los a les fires i anar a llocs amb ells". I ja han passat els 5 anys. El temps corre i passa per davant nostre a una velocitat de la qual no som conscients fins que xoques.
Veig que la meva família està plena de nens i encara no em puc imaginar quina mena de vida asquerosa i avorrida portàvem tots abans que existissin. Fan que tots els moments familiars valguin encara més la pena.
En Joan és dels meus nebots el que més parla. Té una curiositat que va més enllà de les fronteres d'un nen de la seva edat. Corre, salta i parla tot a la vegada sense aturar-se un moment. I sens dubte és el més sociable de tots 5. És el meu nebot, és el meu Joanet.

No hay comentarios:

Publicar un comentario